среда, 18. март 2009.

"Cale mi je uglavnom,ispricao da na svetu postoje samo istina i laz. Stvarnost i snovi,jos bolje. Istina je stvarnost,i tu nema sta da se prica,a laz su snovi... Tu mi,verovatno,nesto nije bilo jasno,jer se secam da mi je objasnjavao da su snovi samo male lazi,a ne nesto drugo,male,letece,najlepse lazi,snovi su andjeli lazi... Oni koji odaberu samo istinu,ili samo snove,znaju da od toga srece nema. Dve osnovne zivotne kemikalije,zato se uvek mesaju,ali to je vec crna magija,i kap jednog i kap drugog,cesto je premalo,a dve kapi cesto su previse. Malo ko nalazi meru,ali svi pokusavaju i to je najvaznije. A posebni carobni i nevidljivi cup u kom se muckaju istine i lazi,stvarnost i snovi,naziva se ponekad i Masta. U tom cupu je stos... Kad ono prestaje detinjstvo? Ja mislim da prestane kad ostanes bez cupa. Kad dozvolis da ti ga uzmu,ili ga,ne znajuci da ga koristis,sam razbijes..."
Djordje Balasevic
"Tri posleratna druga"

Нема коментара:

Постави коментар